Fatal Voyage
Kelley Branam lives in Miami’s most exclusive neighborhood. Guillermo Zarabozo lives in its grittiest. It’s improbable that their paths would ever cross. But, in less than 24 hours, their lives will intersect at sea in a fatal encounter.