A Brother's Debt
On a sunny August morning, 15-year-old Nick Markowitz is snatched off the sidewalk of his suburban neighborhood by a young marijuana dealer with a bad grudge against Nick’s brother and driven 75 miles north. The spontaneous escalates into a tragedy.