Vette Kart Rally Racing!
The Vette Kart has proven itself worthy on autocross, big track, dragstrip, sand dune and stunt courses. Now the guys are testing the Kart's rallying capabilities against champion drifter Chris Forsberg and a RallyPro Subaru WRX.