Boosted Bird vs the Draguar!
The guys take on YouTuber, internet legend and drag racer Cleetus McFarland in a matchup for the ages. The small-block-Chevy-powered XJ12 Draguar goes up against a 1986 Ford Thunderbird that's been boosted with a 6-71 blower.