Dusty & Marisol and Boris & Enzo
Dusty hopes for a second chance with his ex, but Marisol has a new love. As a result, Dusty is in tears. Meanwhile, Boris aka Envy Pery and Enzo relive not only their relationship from years ago, but also their love for other men.