The Crimes that Changed Us
In the seventies' chaos, left wing radicals take heiress Patty Hearst hostage and the media, too. While the FBI focuses their efforts on bank robbery charges, a murder goes unsolved. But the son of the slain Myrna Opsahl holds out for justice.