The Crimes that Changed Us
Louise Woodward, an 18-year-old au pair from Britain, is accused of murdering eight-month-old Matthew Eappen by violently shaking him. Her trial creates a media firestorm, searing the term "shaken baby syndrome" into America's consciousness.