Jeff Dunham's Strange Little Van
Comedian Jeff Dunham sends the guys on a hunt for period-correct parts and technology to restore his eclectic and rare 1970s sports van. Meanwhile, Beau brings in a 1929 German economy car that's a spiritual ancestor to the Volkswagen Beetle.