Who's Your Big Daddy
Galpin takes an unseen Ed Roth show-rod out of the trash and restores it for a grand debut at the Corvette Museum. As the guys prepare for the exhibit, Beau and Dave take a trip down memory lane while riding around in the first car they rebuilt together.