Kristi G's Cupcakes & More
Buddy heads to Texas, where Kristi quit her corporate job to open a cupcake shop. Business has been tough, with slumping sales and trying to manage her staff full of family members. With the threat of closing her shop, can Buddy solve the bakery's issues?