Grandma Millie's Bakery & Cafe
Located in a small airport, owner Chauncey and her family can't get their bakery off the ground. Her son, a trained chef, wants to do more cutting edge desserts, but Chauncey is not willing to change her menu. Can Buddy help this bakery take off?