Bend It Like Petunia
The Baby Looney Tunes learn about soccer from Floyd, who surprisingly is an enthused soccer expert. Baby Petunia works the hardest and displays the best sportsmanlike attitude becoming the finest soccer player of all the Baby Looney Tunes.