Log Cabin Fever
Granny takes the Baby Looney Tunes back to a simpler lifestyle during a weekend spent in an 1800's log cabin, where they learn to enjoy life minus modern conveniences. Bugs and Daffy get in trouble for smuggling their computer game along.