Jeep Gladiator Steel
Bill sees a custom-made opportunity to turn a smashed 2022 Jeep Gladiator into a one-of-one custom truck. The side-by-side scene has exploded in Texas, and Ekstensive gets a shot to show what they've got with a brand-new Polaris Ranger XP 1000.