Rolls On In and Tanker Away
As Bill says, you never know what is going to roll into the shop. This time, it's a beloved '64 Rolls-Royce with a rusty secret. Plus, the team finishes final fabrication as they prepare to ship out one of their biggest builds ever, the '53 tanker truck.