Secret Santa Showdown
It's a holiday extravaganza with guest judge Danielle Parton along with Mark Rogers and Tickle as a sneaky St. Nick. Presented with frugal Secret Santa gifts, Richard, Mike and Howard bring their backwoods skills to distill the cheeriest Christmas spirit.