Final Showdown Legal vs. Outlaw
Mark, Digger and Tim have saved one of the hardest distilling challenges for last in an epic tournament finale. Just one outlaw and one legal distiller remain to battle for liquor supremacy and no spirit raises the bar for a Master Distiller like grappa.