Battle of the Backwoods
Judged by legends Mark, Digger and Tim, three of America's favorite moonshiners, Josh Owens, Mark Rogers and up-and-comer Daniel Maner compete to see who makes Appalachia's most authentic backwoods shine and win a rare jar of Popcorn Sutton's liquor.