Navy Strength Rum
Outlaw shiners and legal distillers compete to distill true Navy Strength Rum, but the bar for entry is 114-proof. With Tickle as honorary pirate and judged by shiners Mark, Digger and Tim, only one distiller can earn the title of Master Distiller.