Alex vs Rice
Eric Adjepong invites three chefs to tackle one of most difficult foods to pull off in competitions -- rice! As they pit their skills against Alex Guarnaschelli's experience, judges Jet Tila and Claudette Zepeda decide who has a chance at the money round.