Alex vs Ultimate Fruits
Eric Adjepong welcomes three fruit experts to battle Alex Guarnaschelli in a battle for the best fruit dish. The ingredients the chefs pick could give them an advantage with judges Troy Johnson and Lee Anne Wong or help Alex dominate the competition.