Speak Now or Forever Hold Your Peace
Jasmine finds keepsakes from Gino's exes, making her spiral. Rob begs for Sophie's forgiveness. Justin wants Nikki to dress more conservatively. Manuel refuses to share his personal life with Ashley. Nick surprises Devin. Clayton's sister grills Anali.