Dearly Beloved
Ashley's witchy spells can't stop her own panic attack about Manuel's arrival. Nikki demands sexual chemistry with Justin. LA Rob and posh Sophie come from different worlds. Jasmine gets a secret butt lift as Gino quits his job.