Alex pomaže Tini u poslu, a ona mu u zamjenu obeća da će ga dovesti u formu. Brett upadne u nevolje na poslu kada se zbog kreativnih instinkata zamjeri kolegama. Tina uvjeri Michelle da malo začine stvari u krevetu.