Sarah objavi sliku svoga vrta koja se proširi internetom. Rachelina ljubomora tjera je u ruke mrtvog megatobolčara. Mogu li se cure ikako pomiriti? Saznajte u dodatno dugoj završnoj epizodi sezone.