Kraj je 1960-ih, a Jeremy Thorpe (Hugh Grant), čelnik Liberalne stranke, ima tajnu koju očajnički skriva. Dok je god Norman Scott (Ben Whishaw), njegov lajavi bivši ljubavnik u blizini, Thorpeova briljantna karijera je u opasnosti...