Serija prati rastavu vojvode i vojvotkinje od Argylla, jedan od najozloglašenijih i najbrutalnijih pravnih slučajeva 20. stoljeća, te ovaj skandal izvrće naopačke kako bi istražila društvenu i političku klimu poslijeratne Britanije.