Juan Gris i Lola prekidaju sa svojim partnerima kako bi bili zajedno. Juanov bend seli se u staru tvornicu kako bi zaustavio njezino rušenje, a DJ trpi diskriminaciju u klinici te organizira nastup u znak prosvjeda.