Posljednjih deset godina
Dvadesetogodišnja Matsuri Takabayashi saznaje da joj zbog neizlječive bolesti preostaje samo deset godina života. Odlučila je ne razmišljati o svojem životu i ne zaljubiti se, ali na školskom okupljanju upoznaje Kazuta Manabea.