Zaljubite se u moju haljinu
Ekscentrična Marlene želi crnu balsku haljinu ili haljinu s perjem, no njezini roditelji žele nešto tradicionalnije. Jessici se sviđaju sve haljine, a njezinoj obitelji nijedna.