Rasprodaja je počela!
Više od 200 mladenki iz cijele zemlje dolazi na ludu rasprodaju u salonu Kleinfeld. Tijekom tri sata na ponudi je 600 haljina, no hoće li sve mladenke napustiti salon sretne?