Ljubav na prvi pogled
Rebecca bi željela glamuroznu haljinu, no zaljubi se u onu koju je odabrala njezina mama. Rhia bi željela dramatičnu haljinu s dubokim dekolteom, no njezina se mama s tim ne slaže.