Svi su pravi stručnjaci
Organizatorica vjenčanja Claire ima dugačak popis zahtjeva - mogu li joj pomoći? Lillian želi elegantnu haljinu uz tijelo, a njezina bi sestra htjela da izgleda poput princeze.