Ovaj dokumentarac prikazuje iskustvo prve skupine žrtava bolesti COVID-19, njihove karijere i njihove obitelji tijekom najkritičnijih mjeseci u bolnici Parc Taulí u Sabadellu. Priča je to o borbi, solidarnosti i životu.