Cesta sjećanja
Stefan poduzima drastične mjere kako bi otkrio pravi razlog Katherineina povratka u Mystic Falls. Šokira se kad otkrije što se doista dogodilo 1864. Damon novom taktikom pokušava riješiti probleme s Masonom.