Večera
Stefan priča Eleni o mračnom razdoblju u svojoj povijesti i osobi čiji je utjecaj sve promijenio. Pokušavajući uhvatiti Eliju nespremnog, Damon mu priređuje večeru s Jennom, Alaricom i Andie.