Ova HBO-ova šestodijelna dokumentarna serija oživljava intimne, otkrivajuće intervjue Ronana Farrowa sa zviždačima, novinarima, privatnim istražiteljima i drugim izvorima, vođene za njegov podcast i bestseler „Ulovi i ubij“.