Bolnica Hill View Manor
Hill View Manor poznata je kao jedna od najopsjednutijih zgrada u zapadnoj Pennsylvaniji. Dečki pokušavaju pronaći i uloviti duhove dvoje pacijenata koji su počinili samoubojstvo.