Bolnica Pennhurst
Bolnica Pennhurst izgrađena je da bi se u njoj liječila bolesna djeca, no uskoro se pretvorila u mjesto zlostavljanja i smrti. Ekipa je u misiji oslobađanja izmučenih dječjih duša.