Ova animirana serija komedija je o najboljim prijateljima pticama koji žive u istoj zgradi: Tuci, drskoj i bezbrižnoj tukanici, Bertie, tjeskobnoj i sanjivoj drozdici, te Bertienu dečku, Speckleu, veselom i optimističnom crvendaću.