Ferrari 308 GT4 - Prvi dio
Mike Brewer i Edd China kupuju i restauriraju legendarne automobile te ih pokušavaju prodati i na njima zaraditi. U ovoj epizodi restauriraju klasični Ferrari 308 Gt4.