Triumph Spitfire - Prvi dio
Mike traži Eddovu pomoć jer pokušava kupiti i restaurirati klasični Triumph Spitfire za manje od 5000 funti. Postoji li ijedan koji je tako jeftin, a da ga Ed može restaurirati?