Alfa Romeo 164L iz 1991.
Mike nalazi rijedak Alfa Romeo 164L iz 1991. Sviđa mu se kako izgleda, no Anta čeka jako težak zadatak. Auto ima savršenu karoseriju, ali motor mu propušta.