Mercury Capri MK2 iz 1976.
Mike nalazi rijetku zvjerku, Mercury Capri MK2 iz 1976., s klasičnim 2,8-litarskim motorom V6. Naravno da i on ima problema, što znači mnogo posla za Anta.