Cadillac V8 iz 1916.
Edd iznenadi Mikea kad kupi Cadillaca iz 1916. Dečki daju sve od sebe da automobil bude spreman za reli izdržljivosti od 14.500 km, poznat pod imenom 'Od Pekinga do Pariza'.