Sunbeam Alpine iz 1963.
Mike je u potrazi za prvim Bondovima automobilom, Sunbine Alpineom iz 1963. Pronalazi motor koji nije zahrđao i koji je spreman za utrke, no Ed se suočava s nekoliko iznenađenja.