Finale sezone. Patrick se želi pomiriti nakon Richiejeva naglog odlaska dan prije. Frank kaže Agustínu što zapravo misli o njihovoj vezi i njegovoj umjetnosti. Dom otvori svoj restoran, gdje ga iznenadi Lynnin gost.