Kana puni baterije
Kana je umorna i treba joj opuštanje, stoga odluči otići na zasluženi odmor između isporuka. Kada Tomici kaže da želi biti sama, Tomica se zabrine da je loše volje zbog njega i drugih lokomotiva.