Božićna planina
U Sodoru je Božić pa Bruno jedva čeka na vrh bora postaviti zvijezdu. No bor neće doći pa Tomica s prijateljima mora pronaći zamjenu. Tad nauči zašto Bruno voli tradicije pa uz njegovu pomoć Vidogoru pretvori u golemi ukrašeni bor!