Ova epizoda prati skupinu klinaca iz New Orleansa koji sami sebe nazivaju Rethinkers jer mijenjaju svoju zajednicu u razdoblju obnove nakon uragana Katrine uvrštavajući zdravija jela na školski jelovnik.